Digitalt årsmøte Grimstad Svømmeklubb 15 april klokka 1900

På grunn av den spesielle situasjonen Norge er i med tanke på Corona virus avholder Grimstad Svømmeklubb årsmøte for sine medlemmer onsdag 15 april klokka 1900-2100 på digitalt media.

Møtet er for klubbens medlemmer og påmelding er påkrevd. Årsmøtepapirer vil bli sendt til de påmeldte samt lagt på klubbens hjemmeside. Det vil bli sendt ut informasjon etter påmeldingsfristen til de påmeldte om hvordan dette skal foregå.

ÅRSMØTE SAKS PAPIRER:         Årsmøte papirer svømmeklubben 2020

Påmeldingen sendes med følgende informasjon innen tirsdag 7 april til leder@grimstadsvommeklubb.no

Navn:
E-post:
Mobil:

Dersom det er medlemmer som mener årsmøtet må utsettes kan det sendes på mail til styret@grimstadsvommeklubb.no så vil vurdering bli tatt.

Håper det er stor forståelse for at årets årsmøte blir noe spesielt. Men det er viktig å få gjennomført dette slik at klubben kan fortsette sitt arbeid.

Remy Andreassen
Leder GSK